Tytuł szkolenia

Komunikacja i zarządzanie pracownikami z Pokolenia Z? Jak motywować młodych pracowników?

Termin

01-07-2025, 02-07-2025

Termin

1-2.07.2025

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-15.30 

Forma zajęć

Stacjonarne

Liczba uczestników

20

Koszt

1190.00 PLN

Prowadzący

Bruno Żółtowski

Adresat

  • Kierownicy i naczelnicy  
  • Wszystkie osoby zarządzające pracą zespołów 

Cele

Zrozumienie Pokolenia Z – nabycie wiedzy na temat wartości, oczekiwań i preferencji komunikacyjnych młodszych pracowników 

Dostosowanie stylu komunikacji – nauka dostosowywania sposobu komunikowania się do preferencji Pokolenia Z 

Motywowanie młodych pracowników – zdobycie umiejętności tworzenia strategii motywacyjnych, które budują zaangażowanie i lojalność młodszych pracowników 

Rozwój umiejętności zarządzania przez cele, zapewnianie przestrzeni do samodzielności i rozwoju, umożliwiającego młodym pracownikom realizację ich aspiracji zawodowych. 

Budowanie relacji w zespole wielopokoleniowym – nauczenie się jak stworzyć atmosferę współpracy i integrować młodszych pracowników, szanując interesy różnych grup pokoleniowych. 

Efekty szkolenia

  • Lepsze zrozumienie Pokolenia Z – uczestnicy będą potrafili zidentyfikować wartości i potrzeby młodszych pracowników, co pozwoli lepiej dopasować podejście do ich oczekiwań,
  • Skuteczniejsza komunikacja – pracownicy nauczą się dostosowywać styl komunikacji do młodszych pokoleń, co poprawi jakość interakcji i umożliwi szybsze rozwiązywanie problemów,
  • Zwiększenie zaangażowania i motywacji – uczestnicy będą w stanie opracować skuteczne strategie motywacyjne, co przyczyni się do większej lojalności i zaangażowania młodszych pracowników,
  • Silniejsze zespoły i integracja – po szkoleniu menedżerowie będą potrafili efektywnie zarządzać zespołami wielopokoleniowymi, co sprzyja współpracy i lepszym wynikom organizacyjnym. 

Program

  • Charakterystyka Pokolenia Z – zrozumienie wartości, oczekiwań i preferencji komunikacyjnych młodych pracowników, czym różnią się od poprzednich pokoleń, jak wpływają na kulturę organizacyjną  

  • Efektywna komunikacja z Pokoleniem Z – jak dostosować styl komunikacji do oczekiwań młodszych pracowników, zastosowanie narzędzi komunikacji, znaczenie transparentności i bezpośredniości 

  • Motywacja młodych pracowników – jak budować zaangażowanie i lojalność, strategie motywacyjne dla Pokolenia Z, jak łączyć pasję z pracą i wpływać na ich rozwój zawodowy 

  • Zarządzanie przez cel i rozwój – jak tworzyć środowisko pracy, które sprzyja samodzielności, zapewnia możliwości rozwoju i stwarza przestrzeń do realizacji aspiracji zawodowych 

  • Budowanie relacji z młodymi pracownikami – jak stwarzać atmosferę współpracy? Jak pogodzić różne interesy grup pracowników w zespole wielopokoleniowym?