Zakres szkolenia
Zarządzanie i przywództwo (C-level)Tytuł szkolenia
Komunikacja i współpraca w zespole oparta na różnych typach osobowości
Termin
19.05.2025
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 dzień), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
StacjonarneLiczba uczestników
18Koszt
690.00 PLNProwadzący
Adam StolarzewiczAdresat
- Wszyscy, którzy chcą udoskonalić swoje kontakty interpersonalne z innymi ludźmi, lepiej zrozumieć siebie i współpracowników
- Zarówno pracownicy jak i osoby na stanowiskach kierowniczych
Cele
Celem szkolenia jest zrozumienie różnic pomiędzy ludźmi wynikających z poszczególnych typów osobowości, uświadomienie sobie skutecznych sposobów zarządzania własną wydajnością i motywacją, zrozumienie i poznanie swoich własnych mocnych stron i potencjalnych obszarów do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi. Dodatkowo celem warsztatów jest zdobycie umiejętności rozpoznawania preferencji i typów osobowości według metodologii Insights u innych osób.
Efekty szkolenia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Świadomi swoich preferencji wynikających z osobowości jungowskiej
- Skuteczniej budowali relacje z innymi ludźmi dzięki zrozumieniu preferencji wynikających z osobowości partnera rozmowy
- Umiejętnie dostosowywali swój styl zachowania w celu budowania satysfakcjonujących relacji i osiągania założonych celów.
Program
- Siła percepcji w procesie relacji z innymi - uświadomienie efektów percepcji i ich znaczenie w codziennych interakcjach
- Energie kolorystyczne Insights®Discovery™ - wprowadzenie do metodologii, zrozumienie różnic pomiędzy poszczególnymi typami psychologii jungowskiej, zrozumienie metodologii opartej na parach preferencji jungowskich – intro-ekstrawersja, myślenie-uczucia, doznania-intuicja ułatwiająca zrozumienie wyników badania Insights®Discovery™
- Profil Indywidualny Insights – praca z własnym profilem, poznanie 8 podstawowych typów Insights
- Różnice w działaniu, potrzebach informacyjnych oraz reakcjach w zależności od dominującej energii kolorystycznej oraz metody budowania z nimi prawidłowych reakcji, poznanie i zrozumienie zachowań zarówno własnych jak i innych osób
- Metody szybkiego rozpoznawanie stylów energii kolorystycznej partnera interakcji w oparciu o mowę ciała, sposób wypowiadania się, interakcje i środowisko pracy
- Techniki adaptacji i akomodacji zachowań w zależności od korelacji własnego typu z typami partnera interakcji
- Metody współpracy i komunikacji wspierające efektywną pracę zespołową i zapobiegające powstawaniu konfliktów – praca z typami antagonistycznymi, metody skutecznych reakcji i radzenia sobie z własnym antagonistą