Tytuł szkolenia

Projektowanie usług publicznych – service design

Termin

09-10-2019, 10-10-2019

Termin

9-10.10.2019

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

warsztat szkoleniowy z elementami wykładu

Liczba uczestników

20

Koszt

790.00 PLN

Adresat

  • kierownicy działów odpowiadających za obsługę klientów w instytucjach
  • osoby zaangażowane w planowanie i realizowanie nowych usług publicznych
  • osoby odpowiadające za planowanie i funkcjonowanie procesów wewnętrznych w instytucjach
  • kadra zarządzająca w instytucjach

Cele

Zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług. Prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.

Efekty szkolenia

  • uczestnicy potrafią identyfikować potrzeby klientów instytucji
  • uczestnicy potrafią samodzielnie wykorzystywać podstawowe narzędzia do projektowania lub usprawniania usług
  • uczestnicy potrafią zaplanować i zorganizować proces projektowania usług
  • uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym 

Program

Dzień 1:

  • Wprowadzenie – metoda service design
  • Badania na potrzeby projektowania
  • Tworzenie person
  • Propozycja wartości

Dzień 2:

  • Praktyczne przykłady procesów projektowych
  • Generowanie koncepcji projektowych
  • Prototypowanie rozwiązań
  • Testowanie prototypów z użytkownikami
  • Budowanie ścieżki usługi