Zakres szkolenia
Wystąpienia publiczne i kontakty z mediamiTytuł szkolenia
Projektowanie usług publicznych – service design
Termin
14-15.11.2017
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
Warsztat szkoleniowy z elementami wykładuLiczba uczestników
24Koszt
700.00 PLNProwadzący
Agnieszka Sikorska-KwasieborskaAdresat
- Kierownicy działów odpowiadających za obsługę klientów w instytucjach
- Osoby zaangażowane w planowanie i realizowanie nowych usług publicznych
- Osoby odpowiadające za planowanie i funkcjonowanie procesów wewnętrznych w instytucjach
- Kadra zarządzająca w instytucjach
Cele
- Zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług.
- Prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.
Efekty szkolenia
- Uczestnicy potrafią zaplanować proces pracy nad wdrażaniem nowych lub usprawnianiem istniejących usług
- Uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym
- Uczestnicy potrafią wykorzystać samodzielnie narzędzia projektowe, do oceny istniejących i opracowywania nowych usług
Program
- Wprowadzenie – metoda service design
- Badania na potrzeby projektowania
- Tworzenie person
- Propozycja wartości
- Praktyczne przykłady procesów projektowych
- Generowanie koncepcji projektowych
- Prototypowanie rozwiązań
- Testowanie prototypów z użytkownikami
- Budowanie ścieżki usługi