Zakres szkolenia
Zarządzanie ludźmi i zespołamiTytuł szkolenia
Projektowanie usług publicznych – service design
Termin
16-17.04.2019
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
warsztat szkoleniowy z elementami wykładuLiczba uczestników
20Koszt
790.00 PLNProwadzący
Agnieszka Sikorska-KwasieborskaAdresat
- kierownicy działów odpowiadających za obsługę klientów w instytucjach
- osoby zaangażowane w planowanie i realizowanie nowych usług publicznych
- osoby odpowiadające za planowanie i funkcjonowanie procesów wewnętrznych w instytucjach
- kadra zarządzająca w instytucjach
Cele
Zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług. Prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.
Efekty szkolenia
- uczestnicy potrafią identyfikować potrzeby klientów instytucji
- uczestnicy potrafią samodzielnie wykorzystywać podstawowe narzędzia do projektowania lub usprawniania usług
- uczestnicy potrafią zaplanować i zorganizować proces projektowania usług
- uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym
Program
Dzień 1:
- Wprowadzenie – metoda service design
- Badania na potrzeby projektowania
- Tworzenie person
- Propozycja wartości
Dzień 2:
- Praktyczne przykłady procesów projektowych
- Generowanie koncepcji projektowych
- Prototypowanie rozwiązań
- Testowanie prototypów z użytkownikami
- Budowanie ścieżki usługi