Zakres szkolenia
Wystąpienia publiczne i kontakty z mediamiTytuł szkolenia
ONLINE LIVE Prezentacja i profesjonalizm jako kluczowe elementy wizerunku urzędników samorządowego średniego i wyższego szczebla
Termin
22.04.2021
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy, 8 godzin dydaktycznych (godz. 9.00-16.00)
Forma zajęć
On lineLiczba uczestników
16Koszt
420.00 PLNProwadzący
Barbara GańczaAdresat
Urzędnicy samorządowi średniego i wyższego szczebla
Cele
- zwiększenie wiedzy z zakresu zachowań w aspekcie wizerunkowym
- poznanie technik wywierania wpływu społecznego
- nabycie umiejętności stworzenia korzystnego pierwszego wrażenia
- rozwój kompetencji społecznych
Efekty szkolenia
Po szkoleniu uczestnik:
- pozna znaczenie wizerunku i roli jaką odgrywa on w życiu społecznym
- będzie umiał dobrać strój służbowy do okazji
- nauczy się rozpoznawać komunikaty niewerbalne interlokutora
- z łatwością zorganizuje oficjalne spotkanie służbowe
- nauczy się technik wywierania wpływu w relacjach służbowych
Program
1. Wizerunek urzędnika państwowego- elementy kluczowe. a/ autorytet b/ prezencja c/ profesjonalizm d/ spójność 2. „Jak Cię widzą tak Cię piszą” – czyli znaczenie pierwszego wrażenia. a/ jakich błędów nie popełniać ?– praktyczne wskazówki b/ rola savior-vivre c/jak naprawić złe „pierwsze wrażenie”? 3. Komunikacja niewerbalna jako kluczowe narzędzie w pracy z ludźmi. a/ rodzaje gestów i ich znaczenie w budowaniu autorytetu b/ postawa w kontaktach służbowych c/ głos jako narzędzie wywierania wpływu ( ton, tempo, dykcja, modulacja) d/ uśmiech i mimika kluczem do nawiązania kontaktu 4. Dress- code w pracy urzędnika państwowego. a/ podstawowe rodzaje strojów oficjalnych dla kobiet i mężczyzn b/ znaczenie dodatków c/kolorystyka jako czynnik wpływu d/ dostosowanie ubioru do okoliczności e/ ubiór w obsłudze klienta 5. Organizacja oficjalnych spotkań. a/ elementy wizerunkowe ( flagi, materiały pomocnicze, logo, banery) b/kolejność wystąpień c/ zapowiedź prelegentów d/ oficjalne ceremonie ( przecięcia wstęgi, podpisywanie umów) 6. Jak skutecznie przemawiać ? - 5 zasad wystąpień publicznych a/ zasady wpływu społecznego – omówienie na przykładach b/praca z mikrofonem i kamerą on line- praktyczne wskazówki c/ jak budować kontakt ze słuchaczami? d/ elementy neutralizacji stresu i tremy 7. Kontakt z mediami- jak budować i utrzymywać relacje? a/ przygotowywanie materiałów na stronę www oraz do mediów społecznościowych b/ przygotowanie do konferencji prasowej |