Tytuł szkolenia

Mental Maps. Mapy zachowań (Make English Easier) – poziom B2 i wyżej

Termin

16-09-2024, 17-09-2024, 18-09-2024, 19-09-2024, 20-09-2024, 21-09-2024, 22-09-2024, 23-09-2024, 24-09-2024, 25-09-2024, 26-09-2024, 27-09-2024, 28-09-2024, 29-09-2024, 30-09-2024, 01-10-2024, 02-10-2024, 03-10-2024, 04-10-2024, 05-10-2024, 06-10-2024, 07-10-2024, 08-10-2024, 09-10-2024, 10-10-2024, 11-10-2024, 12-10-2024, 13-10-2024, 14-10-2024, 15-10-2024, 16-10-2024, 17-10-2024, 18-10-2024, 19-10-2024, 20-10-2024, 21-10-2024, 22-10-2024, 23-10-2024, 24-10-2024, 25-10-2024, 26-10-2024, 27-10-2024, 28-10-2024, 29-10-2024, 30-10-2024, 31-10-2024, 01-11-2024, 02-11-2024, 03-11-2024, 04-11-2024, 05-11-2024, 06-11-2024, 07-11-2024, 08-11-2024, 09-11-2024, 10-11-2024, 11-11-2024, 12-11-2024, 13-11-2024, 14-11-2024, 15-11-2024, 16-11-2024, 17-11-2024, 18-11-2024, 19-11-2024, 20-11-2024, 21-11-2024, 22-11-2024, 23-11-2024, 24-11-2024, 25-11-2024, 26-11-2024, 27-11-2024, 28-11-2024, 29-11-2024, 30-11-2024, 01-12-2024, 02-12-2024, 03-12-2024, 04-12-2024, 05-12-2024, 06-12-2024, 07-12-2024, 08-12-2024, 09-12-2024, 10-12-2024, 11-12-2024, 12-12-2024, 13-12-2024

Termin

16.09-13.12.2024

Czas trwania

24 godziny dydaktyczne

poniedziałek, godz. 9:30–11:00

Forma zajęć

online

Liczba uczestników

10

Koszt

990.00 PLN

Prowadzący

Marek Janik

Cele

Adresatem tego Warsztatu są osoby, które „utknęły na pewnym poziomie|” (to typowe zjawisko) i chcą uaktywnić swoją naukę, a częściowo ją zmodyfikować orientując się na cel praktyczny: rozumienia innych. Mapy zachowań to: sposoby powtarzania, analizowania procesu nauki i wykorzystania tej wiedzy. 

Efekty szkolenia

Poprawienie procesu uczenia się i co za tym idzie praktycznej komunikacji. Rozszerzenie czynnego słownictwa i kompetencji językowych: słuchania ze zrozumieniem i mówienia. 

Program

Ćwiczenia praktyczne (audio/ wideo/ praktyczne przykłady) dostosowane do potrzeb słuchaczy. Wyjaśnienia teoretyczne i lingwistyczne odnoście procesu uczenia się (który nie jest magią, lecz działa jak przyczyna-skutek), możliwych tu problemów i sposobów ich rozwiązania. Praca za pomocą metod, które sprawdziły się z nauce ojczystego języka: powtarzanie słów i struktur, praktyczna komunikacja, naśladowanie zachowań nativów ale i analiza doświadczenia zdobytego podczas nauki i pracy własnej. Jako osoby dorosłe mamy duży bagaż doświadczeń to wykorzystania.