Zakres szkolenia
Wystąpienia publiczne i kontakty z mediamiTytuł szkolenia
Branding narodowy i kształtowanie pozytywnego wizerunku państwa przy użyciu narzędzie Web 2.0
Termin
19.03.2020
Czas trwania
9 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy), godz. 9.00-17.00
Forma zajęć
konwersatoriumLiczba uczestników
15Koszt
570.00 PLNProwadzący
Malwina PopiołekAdresat
- urzędnicy
- pracownicy biur prasowych
- osoby pełniące funkcje publiczne
Cele
Zapoznanie uczestników z zagadnieniami dot. wykorzystania mediów społecznościowych w procesach związanych z tzw. brandingiem narodowym czyli kształtowaniem pozytywnego wizerunku kraju.
Efekty szkolenia
- wiedza nt. brandingu narodowego jak i sposób codziennej jej aktywności w mediach społecznościowych
- uzyskanie wiedzy nt. e-marki narodowej, umiejętność rozróżnienia takich pojęć jak: wizerunek, renoma i reputacja kraju
- umiejętność korzystania z narzędzi Web 2.0 w taki sposób, aby kształtować pozytywne skojarzenia dot. kraju
- uzyskanie świadomości jakie rolę i jakie funkcje pełnią media społecznościowe we współczesnym społeczeństwie oraz jak ważne jest stałe doskonalenie swoich e-umiejętności i e-kompetencji uniknąć najczęściej popełnianych błędów
Program
- Istota i znaczenie brandingu narodowego – kształtowanie pozytywnego wizerunku kraju
- E-marka Polski na tle innych krajów
- Rola mediów społecznościowych w rozwijaniu relacji z otoczeniem i kształtowaniu pozytywnej marki państwa
- Rola mediów społecznościowych w procesie rozpowszechniania i pozyskiwania informacji istotnej z punktu widzenia obywateli
- Wykorzystanie Facebooka, Twittera, YouTube i innych mediów społecznościowych na potrzeby brandingu narodowego – studia przypadków
- Netykieta i zasady właściwego zachowania w mediach społecznościowych
- Praktyczne wskazówki dot. użytkowania Web 2.0 dla potrzeb brandingu narodowego