Zakres szkolenia
Rozwój kompetencji osobistychTytuł szkolenia
Trudny klient? Profesjonalna obsługa
Termin
30-31.05.2022
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
Szkolenie online. Pracujemy warsztatowo, interaktywnie. Wykorzystywane są gry, symulacje, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, które pozwalają doświadczyć omawianych sytuacji.Liczba uczestników
14Koszt
750.00 PLNAdresat
- Pracownicy biur obsługi klienta
- Pracownicy działów personalnych, wspierający pracowników działów obsługowych
- Dyrektorzy, naczelnicy, chcący podnieść jakość obsługi i wesprzeć pracowników działów obsługowych
Cele
Udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze stresem i emocjami.
Zwiększenie jakości obsługi klienta i budowa dobrego wizerunku urzędu.
Efekty szkolenia
- Dowiesz się jak sobie radzić w trudnych sytuacjach, jak chroniąc siebie zachować profesjonalne podejście. Wypracujesz asertywne sposoby reagowania.
- Przećwiczysz efektywne wzorce zachowań (standardy) w pracy z klientem w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim.
Program
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Budowanie profesjonalnych relacji z klientem w urzędzie
Zasady obsługi klienta urzędu
Najważniejsze zasady obsługi przez telefon
Sposoby radzenia sobie ze stresem
|