Zakres szkolenia
Zarządzanie ludźmi i zespołamiTytuł szkolenia
Komunikacja kierownika - 5 kluczowych rozmów: oczekiwania, rozwój, rezultaty, konflikt, mediacje
Termin
11-12.12.2017
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.30-16.30
Forma zajęć
wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywneLiczba uczestników
15Koszt
900.00 PLNProwadzący
Mirosław SłowikowskiAdresat
- kadra kierownicza urzędów
- pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
- koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach
Cele
Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami.
Efekty szkolenia
- poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
- podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
- wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań
Program
- Rola komunikacji w organizacji
- Podstawy komunikacji interpersonalnej kierownika
- Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i niewerbalna
-
Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów
- przygotowanie do rozmowy
- sposób prowadzenia rozmowy
- wyrażanie szacunku i uznania
- przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
-
Rozmowa na temat rozwoju
- dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
- metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
-
Kierownik wobec konfliktów
- nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
- strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
-
Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
- typy trudnych współpracowników;
- sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
- strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
- Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im