Zakres szkolenia
Zarządzanie ludźmi i zespołamiTytuł szkolenia
Briefowanie decydentów
Termin
30.10.2018
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
warsztatLiczba uczestników
12Koszt
590.00 PLNAdresat
- Warsztat jest dedykowany osobom przeprowadzającym briefingi dla decydentów i chcącym to robić jeszcze lepiej, czyli tak aby rzeczywiście dotrzeć do decydentów ze swoim przekazem i osiągnąć swój cel
- Z warsztatu skorzystają także osoby, które dotąd nie przeprowadzały briefingów, ale w najbliższym czasie staną przed takim wyzwaniem.
Cele
Briefing jest krytycznym etapem prac i od niego potrafią w dużej mierze zależeć efekty wielotygodniowej pracy. Celem warsztatu jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia briefingów dla decydentów poprzez ćwiczenia oraz poznanie dobrych i złych praktyk. Celem warsztatu nie jest natomiast rozwinięcie ogólnych umiejętności w zakresie prezentacji.
Efekty szkolenia
Po ukończeniu tego warsztatu uczestnik będzie:
- wiedział, jak się przygotować do briefingu
- potrafił przeprowadzić profesjonalny briefing dla decydentów
- znał dobre i złe praktyki w briefowaniu decydentów
Program
Część I: dobre i złe praktyki w briefowaniu decydentów
- Perspektywa: ma ogromne znaczenie więc od tego „zaczynamy”
- Treść: to „tylko” końcowa faza czegoś znacznie większego
- Struktura: najpierw „dobre” zrozumienie a potem raportowanie
- Wygląd: komunikacja wizualna ma „pewne” znaczenie
- Dialog: te krytyczne 5-30 minut, które mogą „decydować” o wszystkim
Część II: briefowanie decydentów w praktyce
- Przygotowanie krótkich, indywidualnych briefingów na dowolny temat – preferowana tematyka zawodowa, ale bez konieczności ujawniania wrażliwych detali
- Przeprowadzenie briefingu (do 5 minut) w przyjaznym i bezpiecznym środowisku (na forum uczestników warsztatu)
- Omówienie przeprowadzonych briefingów pod kątem wniosków na przyszłość (auto-refleksja osoby briefującej, informacja zwrotna od słuchaczy, rekomendacje ze strony prowadzącego).
- Podsumowanie dobrych praktyk oraz lessons learned